Met de onderzoeken op advies.tevreden.nl kunt u zelf eenvoudig professioneel onderzoek
uitvoeren, resultaten bekijken en verbeteringen realiseren. Wij bieden verschillende standaard onderzoeken en oplossingen op maat.
Met de generieke evaluatie kunt u als verzekerings- of pensioenadviseur doorlopend de algemene tevredenheid van uw klanten meten. Aan de hand van één korte vragenlijst, kunt u eenvoudig uw dienstverlening optimaliseren en met reviews van klanten uw online reputatie verbeteren. De ideale manier om een start te maken met professioneel onderzoek.
Wilt u de doorlopend inzicht in klantervaringen? Met een account op advies.tevreden.nl heeft u keuze uit speciale vragenlijsten voor de verschillende contactmomenten, zoals adviestrajecten en schadebehandelingen.
Vanuit de onderzoeksoplossing kunt u onderzoeken versturen, de actuele resultaten bekijken en publiceren op advies.tevreden.nl, uw eigen website en diverse partnersites (NPS en rapportcijfers).Tevens heeft u de mogelijkheid om zelf vragen toe te voegen en klantreacties direct op te volgen.
Een greep uit de beschikbare onderzoeken:
Deze oplossing is uitermate geschikt voor als u een specifieke onderzoeksbehoefte heeft. Meestal is er dan behoefte aan speciale rapportages, vragenlijsten, dashboards en een sterke positionering en profilering van het onderzoek en de resultaten (zowel intern als extern).
Bij onze oplossingen op maat krijgt u de beschikking over een eigen onderzoeksplatform:
Maakt u gebruik van de kracht en kennis van uw medewerkers? Want wie weten er nu beter wat er anders, beter en leuker kan! Vraag feedback aan uw medewerkers en betrek hen bij de uitdagingen waar u als organisatie voor staat om tot een optimale werkbeleving te komen.
Een belangrijk kenmerk van succesvolle organisaties is het vermogen om te begrijpen, zich aan te passen en betrokkenheid te creëren. Betrokken medewerkers zijn de basis voor succesvolle organisatie en een belangrijk onderdeel in het realiseren van verandering.