De meest complete oplossing

voor professioneel tevredenheidsonderzoek

Vraag Demo aan

Onderzoek de ervaringen van uw klanten

Hoe belangrijk is het om continu informatie te krijgen over de ervaringen van klanten met uw dienstverlening; zowel de minder goede als uitmuntende ervaringen? Op welke manier kunt u deze uitingen gebruiken in de dagelijkse aansturing van de organisatie en uw medewerkers? Hoe zorgt u ervoor dat deze resultaten betrouwbaar, onafhankelijk en transparant worden gepresenteerd?

 

Daarom advies.tevreden.nl:

  • GROOTSTE BENCHMARK

    De benchmark voor advieskantoren in de verzekeringsbranche.
    Door de uniforme uitvraag op voor de verzekeringsbranche specifieke contact momenten, resulteren de uitkomsten van alle deelnemende adviseurs in een landelijke benchmark.

  • VERBETERDE DIENSTVERLENING

    Inzicht in klantervaringen als input voor veranderings- en verbeteringsprocessen is dé sleutel tot een succesvolle transformatie naar klantgericht verzekeringsadvies. Werk vanuit klantervaringen en verbetertrajecten aan operational excellence .

  • TRANSPARANTIE

    Transparantie over prestaties, zowel intern, naar medewerkers, als extern richting klanten, business partners en potentiële klanten geeft een positieve impuls die past bij deze tijd.

  • KLANTGERICHTHEID

    Kom tot een excellent klantgericht advieskantoor. Klanten behouden, nog enthousiaster maken en als ambassadeur laten fungeren, dat is het resultaat van klantgericht verzekeringsadvies.

Professioneel onderzoek

De tevredenheidsonderzoeken van advies.tevreden.nl helpen u om de kwaliteit van uw dienstverlening te verbeteren. De onderzoeksoplossing voor ieder advieskantoor in de verzekeringsbranche.

Tevreden.nl is een geaccrediteerd onderzoeksbureau en voert onderzoek uit op professionele wijze. De resultaten zijn hierdoor betrouwbaar, representatief en bieden de juiste inzichten.

Tevreden.nl gebruikt hiervoor een zorgvuldig opgestelde onderzoeksprocedure waarin alle randvoorwaarden voor professioneel onderzoek zijn vastgelegd.

Bekijk de mogelijkheden

STARTEN MET ONDERZOEK

Wilt u meer weten of starten met het uitvoeren van klanttevredenheidonderzoek op één of meerdere processen (pensioen-, verzekerings- of hypotheekadvies)?

Advies.tevreden.nl komt graag persoonlijk met u in gesprek. Om samen een passende start met onderzoek te maken of meer te halen uit uw bestaande onderzoeksresultaten.

Met onze kennis van onderzoek én van de verzekeringsbranche zijn wij uw gesprekspartner.

Maak een afspraak

ONDERZOEKEN & BEGELEIDING

Advies.tevreden.nl biedt u een complete set aan onderzoeksmogelijkheden en begeleidende diensten voor het uitvoeren van tevredenheidsonderzoeken.

Bijvoorbeeld gerichte onderzoeken om adviesgespreken te evalueren of na schade behandeling, pensioen- of hypotheekadvies direct doorlopend de klantervaring te meten. Leer en verbeter op basis van hoe klanten uw dienstverlening ervaren.    

Bekijk de mogelijkheden

ONZE VISIE

Met de onderzoeken van advies.tevreden.nl kunt u zelf eenvoudig onderzoek uitvoeren, resultaten bekijken en verbeteringen realiseren. De verzekeringsbranche, vaak werkzaam in ketens, kan dit nu samen, gecoordineert, oppakken.

Klanttevredenheidsonderzoek is dé sleutel tot een succesvolle transformatie naar excellent klantgericht verzekeringsadvies. Wilt u hier meer over weten; download dan onze recent gepubliceerde White Paper.

Download onze white paper