13/11/2025 14:25
Aveco
Zeer goed, vriendelijk en correct!
- Evaluatie schademelding
Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.
Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.
Zeer goed, vriendelijk en correct!
Goed geregeld
Alles alleen digitaal is lastig.
PRIMA !!
Ik heb nooit meer iets van Claeren gehoord tot nu. Ik vroeg mij af of er ooit iets aan gedan is, IK kan dus geen antwoord invullen. Mevrouw de Bruijn ( mijn partner meer dan 50 jaarbetaald wel de rekening ) maar heeft ook nog nooit bercht ontvangen Hoogachtend AW Arts
Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn schade . Na een telefoontje met een zeer vriendelijke medewerker was alles snel duidelijk. Ik raad ook dan ook Claeren verzekering aan iedereen aan. Het is een top bedrijf
Snelle afhandeling.
Langzaam.
op de eerste plaats heel erg naar dat onze camper op de oprit gestolen werd. verdrietig, herinneringen weg en plannen in duigen de afwikkeling was vriendelijk, zakelijk, correct en betrokken. de schade expert was realistisch had een duidelijk verhaal. alles is in het geval dat zo een rampspoed optreed best goed op de site te vinden en uiteindelijk een behoorlijk verhaal.
Snelle reactie, duidelijke communicatie en prima afwikkeling.
Heel slecht. Mijn schade wordt nav een foto beoordeeld. Terwijl de camper nu bij de fabriek staat omdat het vanuit Adria zelf wordt vergoed. Aveco zegt dat het eigen schuld is. Het geeft mij geen fijn gevoel bij de schade afhandeling van Aveco.
goed
De schadeafdeling is goed bereikbaar, ik ben vriendelijk behandeld en de gang van zaken is goed uitgelegd. De schade afhandeling is verder voor het grootste deel afgehandeld door het schadebedrijf.
Too bad
Voorheen goed. Nu een zeer slechte ervaring
Snel en soepel geregeld
Goed geregeld top
Alles heel duidelijk gecommuniceerd.
Prima en snel
uiteindelijk is alles netjes opgelost, het was een paar keer nabellen maar alle contacten waren prettig en netjes.
In eerste instantie toen we op reis waren en er een probleem was, heel positief. Daarna heel negatief. Geen enkele reactie meer op mijn email(s), ook niet op reminders en als ik zelf niet was geen bellen dan weer ik niet of het überhaupt zou zijn opgelost. Je voelt je op dat moment totaal niet gezien als klant en heel machteloos. Erg frustrerend.
Prima
Perfect, duidelijk en weet waar je aan toe bent.
Snel en oprecht met gevoel voor omstandigheden.