Westenburg Assurantiën B.V.

Postbus 3294, 4800DG Breda

Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met Westenburg Assurantiën B.V.. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door de redactie van Tevreden.nl aan de hand van onze review richtlijnen en redactiebeleid.

Selecteer een vragenlijst

QuickScan

Voor u de vragenlijst invult, zouden we u willen vragen om onderstaand formulier in te vullen. De gegevens dienen ter controle, zodat we er zeker van kunnen zijn dat uw reactie oprecht is. Tevreden.nl ontleent zich geen rechten aan uw gegevens. Voor meer informatie zie onze Privacy & Disclaimer beleid hier.

Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en nooit zonder toestemming met anderen gedeeld.

356 Reviews

Westenburg Assurantiën B.V. heeft 356 reviews met een gemiddelde score van 7.4 uit 10

Laatste Reviews

7.4
7

03/12/2016 17:22

Westenburg Assurantiën B.V.

De adviseur geeft goed persoonlijk advies en informatie

  • QuickScan
7

29/11/2016 10:09

Westenburg Assurantiën B.V.

In een eerste gesprek werd mij beloofd dat de persoonlijke adviseur elk jaar eens contact op zou nemen om de stand van zaken door te nemen. Dat is nooit gebeurd; inmiddels zijn we ruim vier jaar verder. Ik heb zelf enkele keren contact opgenomen om een vraag te stellen.

  • QuickScan
8

28/11/2016 16:42

Westenburg Assurantiën B.V.

Ze geven goed advies en zijn vriendelijk en beleefd.

  • QuickScan
9

27/11/2016 19:44

Westenburg Assurantiën B.V.

Onze ervaring is dat het kantoor goed te bereiken is, adviseurs hun afspraken nakomen en de tijd nemen om zaken uit te leggen. Ze zijn deskundig en denken mee met de klant.

  • QuickScan
8

25/11/2016 08:01

Westenburg Assurantiën B.V.

Goed advies

  • QuickScan
8

23/11/2016 22:13

Westenburg Assurantiën B.V.

Heel klantvriendelijke en klantgericht. Prima op de hoogte van (on)mogelijkheden. Gemaakte afspraken worden correct nagekomen

  • QuickScan
9

23/11/2016 21:08

Westenburg Assurantiën B.V.

Ik ben heel tevreden omdat ik bemerkt heb dat men echt hun best doen om je te helpen. Men is heel klantvriendelijk en gemaakte afspraken worden stipt nagekomen.

  • QuickScan
8

23/11/2016 19:16

Westenburg Assurantiën B.V.

Altijd goed

  • QuickScan
6

23/11/2016 13:51

Westenburg Assurantiën B.V.

Al een paar jaar geen contact meer gehad van onze adviseur met betrekking tot onze polissen. Eigenlijk sinds advisering niet meer automatisch in de polissen zat. Binnen ons bedrijf zijn er in die tijd geen grote wijzigingen geweest die contact echt noodzakelijk zouden maken, maar toch wordt het directe contact wel gemist.

  • QuickScan
5

23/11/2016 10:42

Westenburg Assurantiën B.V.

De algemene ervaring is dat de medewerker van het adviesbureau goed op de hoogte was recente ontwikkelingen en hij op alle vragen een antwoord had. Helaas werd er niet gekeken wat het voordeligst voor mij (de klant) maar wat hem het beste leek (geld verdienen) Ik heb daarom ook niet zaken gedaan met het adviesbureau.

  • QuickScan
6

22/11/2016 14:55

Westenburg Assurantiën B.V.

De adviseur is klantvriendelijk, maar op tijden dat ze nodig is, is ze vrij en komt er een automatisch bericht van afwezigheid. Op de dag dat het nodig is, is tot op heden nooit gereageerd kunnen worden. Graag een adviseur met kennis van zaken, die wel heel de week er is. We voelen ons zwemmen en niet meer serieus genomen. Jaarlijks was er persoonlijk contact. Al anderhalf jaar hebben we niemand gezien of gehoord. Er is geen band. Op deze manier kan het net zo goed via internet. (de aan- afmelding moeten we zelf trouwens al melden. Ook daar zijn we niet blij mee. En de maatschappij reageert ook niet op vragen.)

  • QuickScan
10

21/11/2016 15:49

Westenburg Assurantiën B.V.

WEstenburg is betrokken bij onze onderneming en weet wat er hier speelt. Op basis hiervan worden adviezen gegeven.

  • QuickScan
9

20/11/2016 14:51

Westenburg Assurantiën B.V.

-Snel te hulp. -Juist advies. Een aantal verbeterpunten -Altijd zelf alles nakijken, bijvoorbeeld de premie van de autoverzekering was niet verlaagd na een jaar. Wanneer dit door mij was gecontroleerd en aangevraagd bij Westenburg kreeg ik alsnog korting op de premie van de autoverzekering. -Communicatie. Mijn autoverzekering was bijna tussentijds stop gezet i.v.m. een openstaande factuur. De communicatie ging per post, maar de brief was te laat aangekomen. Hierdoor moest ik een noodnummer bellen (stond vermeld op de website van Westenburg), helaas kreeg ik een verhitte partner aan de telefoon die mij vriendelijk verzocht om het nummer niet meer te bellen in het vervolg.

  • QuickScan
8

17/11/2016 16:11

Westenburg Assurantiën B.V.

Prima, goed contact, afspraken worden nagekomen en correct behandeld.

  • QuickScan
8

17/11/2016 11:26

Westenburg Assurantiën B.V.

Heb de hulp verlening als goed en klant vriendelijk ervaren. Informatie ook duidelijk, wat de opties waren en wat er mogelijk is.

  • QuickScan
9

17/11/2016 10:07

Westenburg Assurantiën B.V.

gedegen en bekwaam advies

  • QuickScan
4

17/11/2016 10:00

Westenburg Assurantiën B.V.

Geen vaste adviseur die ook zelf contact zoekt of langs komt, (soms) moeilijke communicatie, eenzijdig. Toen dit nog bij het bureau uit Laren (Noord-Holland) lag, zagen we de adviseur tenminste nog eens een keer bij ons thuis (al was dat maar eens per jaar). Nu moest ik voor eenvoudige zaken helemaal naar Oosterhout rijden, terwijl men voorheen naar ons toe kwam.

  • QuickScan
8

17/11/2016 09:56

Westenburg Assurantiën B.V.

je hoort of ziet nooit wat alleen facturen

  • QuickScan
7

16/11/2016 11:02

Westenburg Assurantiën B.V.

Prima geregeld.

  • QuickScan
6

15/11/2016 15:21

Westenburg Assurantiën B.V.

Er is in de afgelopen jaren wel het een en ander verandert. Er wordt minder voor je geregeld en de afstand neemt toe.

  • QuickScan
9

15/11/2016 07:47

Westenburg Assurantiën B.V.

we hebben niet zo vaak contact maar als er contact is is dat goed en worden zaken netjes en goed afgehandeld

  • QuickScan
1

14/11/2016 18:55

Westenburg Assurantiën B.V.

Sinds enige jaren blijkt dat we een andere adviseur hebben. Het vertrek van Peter-Paul Hillebrand is nooit aangekondigd. Er is nog nooit contact opgenomen door de opvolger.

  • QuickScan
9

14/11/2016 17:42

Westenburg Assurantiën B.V.

Adequate inzet van mijn adviseur bij een bijzondere vraagstelling. Hij heeft neven problemen alvast in kaart gebracht, waar ik als cliënt niet aan heb gedacht en tevens aan de oplossingen gewerkt.

  • QuickScan
8

14/11/2016 17:24

Westenburg Assurantiën B.V.

helder en neutraal advies, goede uitleg en doelstelling onderbouwen de keuzes

  • QuickScan

Kijk voor een compleet overzicht van alle reviews op Opiness.nl

Scores Westenburg Assurantiën B.V.

Locatiescore afgelopen 12 maanden