10/12/2019 18:12
Zuiderhuis
Heel goede ervaringen. Altijd vriendelijk geholpen met persoonlijk tintje.
Heel goede ervaringen. Altijd vriendelijk geholpen met persoonlijk tintje.
Ik vond de tijd wel wat lang duren voordat alles is afgerond. Als ik enige tijd niks hoorde ging ik er zelf achteraan door te bellen of te mailen.
Goede, makkelijke en snelle schadeafhandeling.
In het verleden ervaarde wij een warm contact met het Zuiderhuis. Dit is de laatste jaren sterk afgenomen. Het is allemaal onpersoonlijker geworden en de advisering is nagenoeg afgenomen. Ons enige warme contact binnen het Zuiderhuis is met Mark Sipman. Mark is wel aanspreekbaar en komt met advies. Deze wordt alleen niet alle tijden inter gevolgd wat weer de nodige irritatie opleverd. Het Zuiderhuis moet goed zijn best gaan doen om ons als klant te houden. Wij overwegen over te stappen na 25 jaar.
goed
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Zuiderhuis.
Zeer vriendelijk en altijd behulpzaam. Zoeken het beste voor jou uit. Handelen alles netjes voor je af.
Heel goed
Prima
Ik heb muv deze schade jullie gelukkig niet nodig gehad. Het is verder netjes verlopen.
Klantvriendelijk, snelle reacties en oplossingsgericht
Goed
In het verleden matig
goed
Zeer tevreden
Prima
Snel en accuraat!
Cliëntadviseur van Zuiderhuis geeft weinig tot geen advies over welke keuzes je kunt maken en de eventuele gevolgen hiervan. Je moet zelf het initiatief nemen. Indien ze een advies geven is het de moeite waard om zelf een veel goedkoper en gelijkwaardige verzekering te zoeken waarmee je vele euro's bespaart. Zo wilde ik een autoverzekering oversluiten Zuiderhuis gaf aan dat dit niet mogelijk was ivm schade. Na zelf zoeken vond ik een verzekeringspolis waar het mogelijk was. Deze werd niet door Zuiderhuis aangeboden. Voor het oversluiten heb ik de schadevrije jaren opgevraagdt bij Zuiderhuis deze hebben mij de verkeerde jaren doorgegeven. Van mijn nieuw verzekeringsmaatschappij te horen krijg dat het aantal schadevrije jaren niet correct is waardoor ze genoodzaakt zijn de premie te verhogen.
ben zeersnel en goed geholpen, ben dus dik te vreden.
De afhandeling heeft lang geduurd en we kregen weinig terugkoppeling over de stand van zaken.
persoonlijk zie ik geen aanpassingen want zo vaak maak ik geen gebruik m.b.t. schade en de afhandeling is voldoende.
Onze ervaring met Zuiderhuis is prima. Altijd vriendelijke mensen aan de telefoon, keurig en correcte doorverwijzing. Schadeformulieren zijn duidelijk en makkelijk in te vullen. Er wordt snel gereageerd met een antwoord als je een vraag stelt, of dat nu per telefoon of per mail is. Kortom: een prima verzekeringskantoor!
Vriendelijk personeel. Behulpzaam en duidelijk.
prima afhandeling van de schade
Ik ben zeer tevreden over Zuiderhuis. Er wordt direct meegedacht indien er zich iets voor doet.
Zijn zeer goed op de hoogte van alles en helpen je snel en heel goed. Vriendelijk personeel en snel met de communicatie. Alles word snel en correct afgehandeld.
Hoge dienstverlening en een veilig gevoel
een prima bedrijf
mijn ervaring met zuiderhuis ivm de inbraak shade is positief. alleen het advies om sierraden hoger te verzekeren onder de inboedel verzekering is niet duidelijk door de adviseur aangegeven
Goede en snelle behandeling.
Mijn ervaringen met Zuiderhuis zijn zeer positief: Vertrouwd, behulpzaam, duidelijk, neemt de tijd voor klanten.
Ik vind dat ik telkens goed behandeld wordt en als ik iets niet begrijp ook goed en duidelijk alles wordt uitgelegd.
Zuiderhuis reageert snel en vriendelijk. Ook pragmatisch in hun aanpak. Kortom een aanrader.
We waren blij met de hulp van het Zuiderhuis met betrekking tot de afhandeling van de schade aan de auto .We hoefden zelf niets te doen zij hebben alles geregeld met de tegenpartij.
Zeer snel en correct behandeld
Zeer goed
Prima
Duidelijk advies, snelle afhandeling
Positief
correct en met aandacht voor de klant
Goede ervaringen. Schades worden keurig afgehandeld. En je wordtals klant altijd vriendelijk en behulpzaam behandeld.
ik zal het heel prettig vinden als zuiderhuis mijn verzekering gegevens(polis )zou door sturen naar de partij die de schade gaat afwikkelen om dubbel werk te voorkomen.
Zeer goede ervaring met Zuiderhuis
Het geen wat men heeft gedaan is enkel en alleen mijn schade melding door gegeven aan mijn rechtsbijstand verzekering. Verder heb ik alles zelf moeten regelen zoals : taxatie door expert en de plaats van de expertise tegel.
Snel, correct en duidelijk
Als je ze nodig hebt. Zijn ze er, snelle en correcte afhandeling. Alles super gegaan.
Algemene ervaring is goed, ook met de lopende verzekeringen. Als er iets aparts aan de hand wordt de vraag serieus en behulpzaam bekeken.
Snel, betrouwbaar
algemene ervaring is goed wordt netjes te woord gestaan en regelen de zaken zoals gevraagd.
Goed.
Wij hebben tot nogtoe geen klachten
De schade werd snel, naar tevredenheid en adequaat afgehandeld.
Zeer goede ervaringen,vriendelijk,deskundige adviezen.
mijn ervaring met het zuiderhuis is : dat ik altijd goed behandeld ben.
Positief. Duidelijk antwoord, snelle reactie en handeling.
Voor schade afhandeling een snelle afhandeling
laagdrempelig
Contact is goed
Gewoon normaal,normaal gewoon
Ik heb goede ervaring met Zuiderhuis, deskundig goed bereikbaar en snelle antwoorden op mijn vragen.
Goede service, nemen je serieus wordt met respect behandeld
Vriendelijke mensen die meedenken
Goed
Goed
Goed en vertrouwd.
Goed geholpen
Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen.
de schade is heel goed afgehandeld jullie hebben ons goed geholpen
Snel en adquate afhandeling en goed advies
Prima en vriendelijke service
Persoonlijk, correct en zeer meedenkend. Snelle afhandeling en duidelijkheid.
Eigenlijk ben ik ongevraagd bij Zuiderhuis terecht gekomen. Na jarenlang verzekerd te zijn bij de tak verzekeringen van Landbouwbelang ( of hoe de Limburgse Boerenbond ook moge heten ) heb ik amper verschil gemerkt en bleven mijn ervaringen erg positief.
tevreden
Zeer Correct Erg behulpzaam en rustige uitleg
De schade is heel netjes afgehandeld
direct en correct gereageerd op de schademelding en de afwikkeling in gang gezet.
Het contact is prettig en de mensen zijn duidelijk.
Prima
Klantvriendelijkheid en service gericht. Professioneel.
Door deskundige en vriendelijke medewerkster snel en correct geholpen.
prima, ben zeer tevreden.
Goed
goed
Ze denken met je mee om tot een correcte oplossing te komen.
Na vrij recent pas te zijn overgestapt naar Zuiderhuis, en al vrij snel (ongewild ) een schadegeval te hebben moeten melden, Zeer tevreden over de correcte en snelle afhandeling. ,
Zeer tevreden.
Goed. Ze staan mij te woord en beantwoorden mijn vragen. Maar ik ook de volgende ervaring: ik heb laatst 3 keer contact gehad en ik kreeg 3 keer een andere medewerker, niet zijnde mijn contactpersoon, aan de lijn. Misschien handig als de contactpersoon later nog eens contact opneemt om probleem te bespreken.
Ben snel en goed naar alle tevredenheid geholpen
Je wordt goed geïnformeerd en alles wordt netjes afgehandeld.
De afhandeling van mijn schade aan de auto is correct , snel, foutloos en vriendelijk verlopen.
naar mijn mening is zuiderhuis wel erg groot geworden wat natuurlijk bedrijfsmatig voordeel geeft. zelf als consument mis ik de persoonlijke aandacht zoals het weten wie jouw man of vrouw is die jouw belangen behartigd. ben als sinds ik mij kan heugen met mijn verzekeringen bij uw maatschappij. heb u groter zien worden maar niet persoonlijker ik vindt dit jammer. dat houdt niet in dat het afhandelen en zo door u niet goed gedaan wordt
Uitstekend
Goed huis!
Zeer prettig, deskundig, vriendelijk, accuraat en snel handelend.
zeer positief: vriendelijke mensen, die met je mee denken over een zo goed mogelijke afhandeling van welk probleem dan ook.
Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Denken mee en zorgen voor adequate oplossingen.
Geduldig en netjes opgelost door jullie.
Mijn ervaring met het Zuiderhuis is gewoon goed. zolang ik bij het Zuiderhuis klant ben, en dat zijn al vele jaren kan ik alleen maar positief zijn.
Ze helpen heel netjes bij het afhandelen van de zaak
Bij het zuiderhuis word je altijd vriendelijk te woord gestaan, het geeft niet met welke vraag of probleem je komt.
Goed
Prima service
Heel positief!
Super goede en snelle service!
Goed contact en goede behandeling.
Altijd goed advies
Nou al jaren lang ben ik bij zuiderhuis verzekert denk meer dan 40 jaar heb tot heden geen klachten
Goed
tevreden
Prima, klantvriendelijk,behulpzaam en betrouwbaar.
Zeer goed.
Positieve ervaringen door alle jaren heen.
correct goed advies en klantvriendelijk
Zeer slechte service ben aan het oriënteren naar een andere schade verzekering
Goed
Goede afhandeling Erg snel en vriendelijk
Als er vragen zijn en er zijn zaken te regelen ,dan kan ik niets anders zeggen als, dat het altijd weer perfect geregeld is en dat het altijd soepel loopt!
Goed in helpen en verzorgen
Correct
Vriendelijk en adviserend.
Uitstekend, meedenkend, prima service
De mevrouw van de rechtsbijstand,ingeschakeld door Zuiderhuis heeft haar best gedaan
Ter zake zeer kundig, zeer accuraat, zeer klantvriendelijk
De ervaring die we hebben met Zuiderhuis isgoed
Zeer vriendelijke en vakkundige medewerkers Tevens prima adviezen, snelle en professionele reacties.
Zuiderhuis is zakelijk, zeer deskundig en draagt zorg voor een correcte afwikkeling, wij zijn al jaren zeer tevreden klant.
Ik ben er zeer tevreden over
Goed
Heb al mijn verzekeringen bij zuiderhuis ondergebracht. Prima service al enige jaren. Kortom tevreden klant.
Heel goed, heel klantvriendelijk en persoonlijk betrokken.
Prima, altijd snelle en persoonlijke behandeling van zaken. Dat moet echt gezegd worden!
Mijn ervaring met het Zuiderhuis is goed.
Goede en snelle respons op vragen
Geweldige snelle afhandelingen,wordt netjes te woord gestaan.Zeer tevreden.
Zeer goed
Zuiderhuis behandeld mij prima als klant, ik voel me wel altijd gehoord.
snel, efficiënt en professioneel
Goede ervaring.Wijzigen1e telefoonnummer moeilijk.
goed
ZUIDERHUIS IS BAGGER! HET IS CRAP! BOILED CRAP!
Zeer goed
steekwoorden: snel, persoonlijk, adequaat op het onderwerp, helpend.
goed
Goed
Heel goed. Altijd goed en vriendelijk advies.
Prima geholpen
zeer relax en ze staan altijd voor je klaar een pluim daar voor vriendelijk personeel
prettig en goede begeleiding en advies
Ben zeer tevreden over het Zuiderkruis,ze zijn erg correct,en komen hun afspraken na
Over het algemeen is de ervaring met mijn vorige tussenpersoon goed. Tegenwoordig antwoord men niet of veel te traag op een mail.
uitstekend
Snel antwoord en snelle en correcte afhandeling
Zeer goed
tot nu toe tevreden
Zuiderhuis staat altijd voor je klaar. Of je nou belt voor schade aan de auto, of nog even snel een reisverzekering die je vergeten bent. En je staat op punt te vertrekken. Top service, altijd vriendelijk, altijd tot je dienst!
goede service en uitleg afhandeling was prima
Goede ervaringen en kan altijd terecht bij jullie als er iets aan de hand is en dan wordt er ook alles aan gedaan.
de schade is niet op de juiste manier afgehandeld of ik ben bij het afsluiten van de verzekering(en) niet op de juiste manier ingelicht wat betreft verzekert met of zonder btw bij schade. de zoveelste fout. dit gebeurde bij Triepels niet.
Heel tevreden over de manier waarop mijn vraag aangehoord werd en voorzien van goede adviezen behandeld werd. In dit geval schademelding aan auto. Ook qua berichten tussentijds betreffend de voortgang van de afhandeling.
positief
Goed
Altijd een correcte, snelle en vriendelijke afhandeling van vragen en gemelde schade gevallen.
Je wordt goed en vakkundig geholpen
goede en snelle afwerking
Prettig. Goede afspraken hoe we te werk moesten gaan en perfect afgehandeld.
Zuiderhuis reageerd snel en adequaat op vragen omtrend de afgesloten verzekeringen. Ook schades worden goed en snel afgehandeld en mocht het langer duren wordt je goed op de hoogte gehouden zondat dat je hier zelf achteraan moet.
Zeer goed geven goed gehoor aan de klant en handelen de zaken prima af.
Vriendelijk personeel en snelle reacties.
Goede ervaring, altijd goed advies, soms (in drukke periode) langere wachttijd
Zuiderhuis is de aangever van onze verzekeringen. Schade, jammer dan. Zeker bij grote schades wordt liever niet uitgekeerd. Adviseur van Zuiderhuis is op dat moment niet bereikbaar. Heel vervelend allemaal. Dus nee, geen aanrader via ons deze keer.
Alles wordt altijd correct behandelt en speciale vragen worden uitgezocht en tijdig teruggekoppeld.
Super! Geweldig snelle en correcte afhandeling van mijn schademelding!
al meer dan 40 jaar klant dus zeer tevreden
Ik wordt altijd correct en snel geholpen
Wij zijn erg tevreden over het Zuiderhuis. Komen direct terug op onze vragen. Verzekeringszaken worden perfect afgehandeld.
ben tevreden
Top ! Snelle reactie; goed advies en afhandeling, sjapoo !!
Ik werd plotseling opgenomen in ziekenhuis in Oostenrijk,mijn vrouw heeft Zuiderhuis gebeld ,en hoe nu verder.We waren goed verzekerd zij hebben alles geregeld.Van ambulance van Oostenrijk naar Nederland tot ziekenhuis hier.Perfect zij hebben alles opgelost,nogmaals dank
zeer correct
Weinig persoonlijk contact. Alles kan telefonisch of per internet worden afgehandeld. Ik vind de wijzigingen in de polissen onoverzichtelijk. Per kleine wijziging krijg je weer een heel pakket aan gewijzigde pol5isbladen.
Alles word netjes besproken en uitgelegd.
Goed! Kan altijd terecht met vragen.
Heel goed afgewerkt. Wij zijn heel tevreden.
Zuiderhuis verzorgt al meer dan 10 jaar (eerst onder andere naam) al onze verzekeringen. Altijd goed advies, goede overzichten en zeer snelle en adequate afhandeling van vragen door vriendelijk en deskundig personeel. Recentelijk een schade moeten claimen en die werd in heel korte tijd naar volledige tevredenheid heel snel afgehandeld.
Heel goed
Algemeen is mijn ervaring slecht. 1. Slecht financieel advies gekregen, m.b.t. vervroegd uitkeren van een spaar regeling. Men was vergeten te vermelden dat ik die inkomsten in een andere box moest opgeven. Daar door een dikke aanslag van enkele duizenden euro's moeten betalen aan de belasting. 2. Bij schade afhandeling, zeer slechte communicatie. We worden in het donker gelaten, horen niks. Je moet zelf regelmatig contact opnemen om te vragen naar een update van de stand van zaken. 3. Mensen zijn wel beleeft, maar na het einde van een zaak heb ik het gevoel ik, dat ik heb verloren.
Deskundig vriendelijk advies. De goedkeuring voor afhandeling van mijn schade had ik binnen 24 uur in mijn inbox staan en de betaling stond binnen één week op mijn rekening! Fantastische service!
Wordt professioneel geholpen
Helemaal goed. Snelle beantwoording van vragen. Helder
Snel
Ben al jaren klant en altijd correct behandelt, altijd vriendelijk en staan alrijd direct klaar om te helpen als er iets is.
Was goed, is aan het verslechteren
Mijn ervaring is goed .je belangen worden snel netjes en vriendelijk behandeld.
Goed
netjes en snel afgehandeld
Ze doen wat ze moeten doen, helpen met verzekeringen en eventueel advies.
Snelle reactie en duidelijke informatie verstrekking.
positief snel en correct
goed
Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel.
Zuiderhuis | Landelijk | ||||
Aantal | Score | Aantal | Score | ||
1. | Evaluatie na een schadebehandeling | 492 | 8.3 | 492 | 8.3 |