16/05/2022 21:00
Zuiderhuis
Onze ervaring met zuiderhuis is goed.
Onze ervaring met zuiderhuis is goed.
Mijn ervaring is heel goed. Je wordt persoonlijk geadviseerd en geholpen.
Bijna alles prima, het zou fijn zijn als mijn naam juist zou worden vermeld in de laatste correspondentie, Jongeling i.p.v chel.
Positieve ervaring. Vriendelijke benadering. Duidelijke informatie.
We zijn al jaren met onze verzekeringen bij het Zuiderhuis. Vertrouwd, en goed advies,
Ervaringen zijn goed.
Goed, snel en correct!
Dit wil ik niet.
Altijd goed geholpen tevreden
Goed heb ik al zolang
Professionele en duidelijke informatie bij vragen. Vriendelijke medewerkers. Geen wachttijden aan de telefoon en geen keuzemenu.
Zeer goed
Zo goed weet niet beter
Snelle vriendelijke reactie en afhandeling
betrouwbaar houden zich afspraken
Schade is perfect afgehandeld.
Erg tevreden
Goede service en klantvriendelijk
Laatste tijd minder goed. De functie van "tussenpersoon" lijkt te verwateren aangezien er steeds meer door de klanten alsnog zelf geregeld moet worden
Goed, klantvriendelijk
Zeer tevreden. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en de betreffende vragen over schade en je bijbehorende verzekering worden duidelijk beantwoord. Daarnaast een snelle afhandeling van de geleden schade.
goed
alles prima en snel geregeld dit is het zuiderhuis op zijn top
Moet zelf veel navraag doen. Komt niet van Zuiderhuis.
goede afhandeling en duidelijk , tevreden al jaren bij het Zuiderhuis
Positief, vriendelijk, naar tevredenheid schade afgehandeld
De schade netjes afgehandeld
Zeer goed behulpzaam en vriendellijk
Zeer goed
Een goede dienstverlener die snel en accuraat werkt. Prettig personeel met kennis van zaken.
Goed.
Schade is snel afgehandeld.
Wij zijn tevreden
Al jaren worden wij als vaste klant (al meer dan ca. 40 jaar) fantastisch geholpen en geadviseerd. Vriendelijk en accuraat en snel.
zeer goede ervaring
Correcte afwerking van zaken.
Goede afhandeling van deze schade, echter weinig pro-actief handelen alszijnde adviseur
Wordt snel geholpen bij vragen of problemen.
Alles wordt netjes door jullie geregeld zoals men mag verwachten van een tussenpersoon.
Goed
Altijd snel en correct contact met Zuiderhuis. Erg gemakkelijk om alle verzekeringszaken op één plaats te hebben ondergebracht
goed
Klantvriendelijk
Ik ben tevreden over de afwikkeling van de ingediende schade .
Goed advies, makkelijk om in contact te komen en vriendelijk
Goed
degelijk en ervaren
Zeer professionele aanpak en duidelijk advies in het afwerken van de schadeclaim.
Heel snel afgehandeld. Goede communicatie met fijne mensen.
staat altijd klaar je wort altijd snel geholpen dat is onze ervaring.
Snel en adequaat
Efficient, betrouwbaar en vriendelijke kontakt met een van de medewerkers.
Vriendelijk, en hulpzaam.
Deskundig advies, denken mee en zeer behulpzaam
Prima, veel kennis en vriendelijke medewerkers
Prima.
de schade werd snel en professsioneel afgehandeld
Top service al meer dan 40 jr klant!
Corect afgehandeld.
Geen problenen,schade goed afgehandeld
positief, ik wordt altijd terug gebeld en krijg altijd antwoord op mijn vragen. Er wordt zelfs pro-actief vooruit gedacht. heel fijn.
Goed, duidelijke communicatie.
De ervaring met zuiderhuis is goed
goed
Ondersteunend, snelle reacties, adviserend en complete service
Zeer goed. Er wordt altijd meteen heel correct actie ondernomen op vragen c.q. meldingen die ik afgeef. Gelukkig komt dit niet al te vaak voor, maar als er iets aan de hand is, wordt dit perfect opgepakt.
Naar kantoor geweest waar de schade is gemeld en het is verder opgelost
Aandacht en begrip voor de situatie na de aanrijding. Meedenken hoe e.e.a. opt te lossen
Luisterend oor en begrip. Snelle afhandeling.
Goed bereikbaar als je ze nodig hebt. Afhandeling altijd correct en snel. Altijd vriendelijk en nemen de tijd voor je als klant. Ben tevreden.
goed. Ik heb de gewenste info snel ontvangen.
directe actie na calamiteit en juiste contactpersoon
heel goede ervaring
Goed
Op zich prima. Wat ik wel jammer vindt is dat je eigenlijk nooit iets hoort van zuiderhuis. Geen advies gesprek of iets dergelijks. We hebben geen verstand van verzekeringen, maar tien we nog bij onze voormalige verzekeraar zaten. Werden we zekers eens per 2 jaar gebeld of we interesse hadden om onze verzekeringen te her bekijken. Of advies voor verandering.
Correcte afhandeling
Wordt heel vriendelijk te woord gestaan. Ze helpen je heel goed bij schade
Vriendelijk vakkundig duidelijk
Tevreden
Snel contact, goede hulp en informatie, vriendelijke medewerkers.
Goed
Zeer tevreden over dienstverlening
Zeer tevreden
Hele goede samenwerking. Duidelijke afspraken. goede controle wat de portefeuille betreft. De schadegevallen heel prettig afgewerkt.
Prima, snel en hulpvaardig
Ik word altijd naar tevredenheid geholpen. Geven goede adviezen.
Snelle en correcte service. Vlotte schade-afhandeling.
alles prima afgehandeld
We worden altijd correct te woord gestaan en geholpen. Bij schadeafhandelingen worden goed op de hoogte gehouden van de voortgang.
correcte uitvoering van de gevraagde taken
Zeer tevreden
altijd goed en snel geholpen
Goed
snelle afhandeling
Zeer snelle en adequate reactie, met weinig communicatie regelen ze een schadeclaim perfect
Wij hebben de pech gehad om in een tijdbestek van enkele jaren maar liefst vier keer een vakantie te moeten annuleren. Los van het gegeven dat de aanleiding telkens alles behalve prettig was, voel je je als verzekerde niet comfortabel onder dergelijke omstandigheden (en dat is nog mild uitgedrukt). Het is dan uitermate prettig dat er niet meer dan de noodzakelijke vragen worden gesteld, er met je mee wordt geleefd en dat de afhandeling van de annulering snel en correct gebeurt. Dank en complimenten hiervoor.
Goed
Mijn ervaring verschild van het een en het ander, maar deze keer ben ik zeer tevreden.
we hebben weinig beroep op jullie hoeven doen ,de keren dat het wel was zijn we tevreden !
Vlug geholpen als nodig is. Duidelijke uitleg betreffende polissen
Zeer goed
Heel goed, zeer vertrouwelijk
Klantvriendelijk, snelle afwikkeling
Positief
Prima service
Bijzonder adequate en klantvriendelijke behandeling en afhandeling van de schade
TEVREDEN
Ontevreden Autoschade: Geen info over hoogte autopremie na 1 schademelding. Toch schade laten herstellen. Toegezegd dat bij premie verhoging de kosten besproken kunnen worden. Of deze teruggeboekt worden is op moment van opdracht nog steeds onbekend Schade aan Rioolputten en -leiding. Geen vergoeding omdat de schade buiten de woning ligt. Geen realistische benadering voor een 45 jarige klant
Behulpzaam en duidelijk.
De schade is goed behandeld. De schadebehandelaar is goed bereikbaar en denkt mee
ik ben tevreden
Prima service
Mijn ervaringen met zuiderhuis zeer zeer positief. Wanneer er problemen waren werd er snel en hulpvaardig op gereageerd.
Heel erg goed geholpen met de schade.
Zeer tevreden
Prettig contact met de medewerkers. Afspraken worden nagekomen. Goede en snelle afhandelingen van claims.
Goed
Ze worden te groot
We zijn snel, zorgvuldig en goed geholpen bij het annuleren van ons weekend in verband met Corona. Het was duidelijk wat wij konden doen en we hadden het geld al snel terug ontvangen.
Wil mijn mening niet gepubliceerd zien.
Alle zaken worden correct en snel afgehandeld
goed
Ik ervaar het niet altijd positief,als er g3zegt wordt dat er tetug gebeld wordt ga je er vanuit dat dat ook gebeurd.
Correct, snel en klantvriendelijk
Jullie hebben mijn schade perfect geregeld, ik ben zeer tevreden
Ik ben goed tevreden over Zuiderhuis
klantgericht en klant vriendelijk, snel in afhandeling van schade etc.
Correct, voorkomend, meedenkend, afspraken nakomend, snelle communicatie en afhandeling
erg goed
mijn ervaring is goed.
zijn al 40 jaar klant. De eerste jaren waren ze zeer betrokken, nu merk je door allerlei veranderingen dat de betrokkenheid soms niet aanwezig is. Erg zakelijk allemaal
Prima !
Goed
Goed
Goed
Reageren goed en snel op “simpele” vragen. Meer gecompliceerde vragen over o.a. snelheid en doortastendheid van afhandeling van schade, wordt op een “wollige” wijze van antwoord geven, afgehandeld. Er wordt wat omheen gedraaid …
Snelle en adeqaute afhandeling van lopende zaken.Gedegen onderzoek naar de mogelijkheid van de aanbiedingen van de verschillende verzekeraars.
prima behandeld
Zeer prettig, zelfs na ICT applicatie falen, werd ik binnen 1’uur gebeld door Ton die direct spijkers met koppen sloeg en de zaken buiten het systeem om regelde zonder dat ik er verder last van had.
Top goede en snelle afhandeling van de schade
Correct behandeld en afgehandeld
Redelijk goed, alleen afhandeling en communicatie kan beter.
DE ervaring die ik kreeg is dat ik door een tussenpersoon waar ik voor koos om goed ondersteund te worden een zelfde behandeling kreeg zoals, dit via een online tussenpersoon ook uitgevoerd wordt. ik heb geenszins problemen met de dame die mij hielp maar het systeem is anders waarom ik ooit bij Triepels ben aangesloten. Ik wil dan ook overwegen of Zuiderhuis wel de juiste partij is, daar er mijns inziens geen verschil is tussen online partij en Zuiderhuis.
ik vind dat iknu onredelijk behandeld ben door arag
Ik kom al vanaf de start van bij Triepels ass. in Horn. Ben zeer tevreden hij zij/jullie de zaken afhandelen!
tot nu toe geen problemen
ze zijn te zakelijk geworden naar de klant tor en hebben te veel omgegooid door waarschijnlijk nieuw management. Deze moeten scoren en veranderen zaken eigenhandig zonder de mensen die dicht bij hun klanten staan te horen. ze moeten deze mensen horen want deze weten wat er speelt. Het management moet zijn geheugen uitbreiden met deze mensen op de werkvloer. Deze wat meer vertrouwen geven zal de gehele werksfeer en samenwerking ten goede komen.
goed
Je wordt goed geholpen door deskundige en vriendelijke mensen.
Goed
Na een flinke storm op de camping hadden wij veel schade aan onze nieuwe voortent. Dakraam van de caravan was ook stukgelsagen en wat deukjes aan de caravan. Gelukkig waren wij goed verzekerd na een inspectie van de verzekeraar werd alles vergoed. Dus verzeker u goed het kan iedereen overkomen wij raden het Zuiderhuis aan als u een goede verzekeraar zoekt.
die is goed
Bij schademelding moest eerst een digitaal formulier ingevuld worden waar alles op stond. Na 2 weken ontving ik via de post een formulier waarvik exact hetzelfde op in moest vullen. Vervolgens heeft het nog verschillende weken geduurd voordat er uitgekeerd werd.
Blijven attent
Ik heb een prima relatie met de medewerkers van Zuiderhuis. Zij helpen mij waar nodig.
We zijn tevreden over de manier waarop Zuiderhuis onze schadeafhandeling heeft gedaan.
Onpersoonlijk. Te groot om mij als klant een goed gevoel te geven.
goed
het persoonlijk contact ontbreekt.
Zeer positief.
De overgang - bijna onzichtbaar - van sint - Isidorus naar Zuiderhuis heb ik amper aan den lijve ervaren; mijn vorige verzekeraar deed zijn werk op de wijze die ik meende te mogen verwachten en u heeft die traditie voortgezet.
Goede ervaring mee.
Goed en snel reageren op mededelingen, en vragen
Mijn schade is nog niet afgehandeld. Omdat ik geen rechtsbijstandsverzekering heb werd ik doorverwezen naar een letselschade jurist. Mijn dossier is daar nog niet gesloten omdat mijn gezicht nog niet volledig geheeld is en ik er een litteken aan over heb gehouden. En tevens worstel met angst in het verkeer. De doorverwijzing stel ik echter zeer op prijs.
Prima. Snel en accuraat
goed na melding werd vrij snel doorgegeven aan de verzekering maatschapij
zeer tevreden
correcte afhandeling
Positief. Denkt met klant mee.
Heel te vreden
Ik ben zeer tevreden over de afhandeling,we hebben nog telefonisch contact gehad en mondelinge afspraken gemaakt en deze zijn ook netjes nagekomen door jullie
Bij Zuiderhuis over het algemeen bijzonder aardige mensen aan de telefoon. Duidelijk in hun antwoorden.
Al zeker 40 jaar een zeer betrouwbare raadgever geweest en nog steeds zijn we uitermate tevreden over de service die ons daar geboden wordt.
Prima
Zeer positief, een 8.
Heel positief, snel en behulpzaam
Vriendelijk en deskundig
Mijn ervaringen zijn goed. adequate afwikkeling van schades en dergelijke.
Mij ervaring met het Zuiderhuis is erg goed. Het advies en afhandelen van mij schade geen goed en snel. Ben zeer tevreden.
Matig, er moet vanuit de klant actief gewerkt worden om een goed advies te krijgen
super goed
Snelle en correct oppakken en afhandelen van de schade
telefonische informatie was goed.
Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. En doorgaans wordt de schade snel afgehandeld.
Ik kan alleen maar zeggen , dat het altijd vlotjes verloopt. Nooit geen zorgen om het geheel.
Snelle,duidelijke en transparante communicatie
Goede service en vriendelijk .
Zeer goed
Tevreden
De ervaring is goed, eerst zou ik voor de aangerichte schade niet verzekerd zijn maar door wat doorvragen zei de medewerkster dat ze het ging navragen en de verzekering zou toch de schade dekken. dit deden ze uit coulance, omdat ik voor ik een hulpverlener inschakelde niet eerst met het alarmnummer had gebeld. Dus heel tevreden, het ging toch om een bedrag van 400 euro
Wij zijn al jarenlang tot onze tevredenheid klant van Zuiderhuis. We worden goed en snel te woord gestaan en eventuele schades worden correct afgehandeld.
Goed
Goed, er wordt naar mij geluisterd en er wordt een antwoord gegeven.
Zeer goed
snelle, prettige en duidelijke afhandeling
De afhandeling van de schade is priema verlopen.ik had het niet beter kunnen wensen hiervoor hartelijk dank.
gord
Ben tevreden hoe de schade in zijn totaliteit is afgewerkt.
Goede begeleiding
Op zich prima. Alleen ben ik wel van mening dat op het moment dat er schade is er toch op alle manieren door de maatschappij geprobeerd word zo min mogelijk uit te betalen. Ik ben er over aan het denken om een aantal verzekering gewoon af te stoten en mocht er iets zijn dat ik dan de lasten zelf draag.
Zuiderhuis | Landelijk | ||||
Aantal | Score | Aantal | Score | ||
1. | Evaluatie na een schadebehandeling | 391 | 8.5 | 391 | 8.5 |