21/10/2024 14:15
Zuiderhuis
Met deze groep mensen gaat het best goed. Heb in het korte verleden wel een andere adviseur gehad, die niet bereikbaar was voor ons.
Met deze groep mensen gaat het best goed. Heb in het korte verleden wel een andere adviseur gehad, die niet bereikbaar was voor ons.
Een goede ervaring met deskundig advies. Mijn adviseur kan duidelijke uitleg geven in begrijpelijke taal.
De adviseur is een rolmodel. Het belang van de klant staat voorop, is zeer bekwaam, betrokken, gedreven en flexibel
Goede voorlichting en uitleg
Gesprek met adviseur was goed. Weinig ruimte na gesprek voor mondelinge toelichting). Administratieve afhandeling was niet zorgvuldig. (Documenten meermaals moeten opsturen, klantenportaal werkt niet.J
Onze eerste kennismaking was positief. Vriendelijk ontvangen en er werd goed geluisterd.
Heel goed.
Prettige en persoonlijke benadering. Alle vragen die je hebt worden besproken. Een duidelijke uitleg. En ook fijne dienstverlening rondom het aanleveren van documenten of informatie over wat er aangeleverd moet worden.
Duidelijk in zijn uitleg, Denk mee, Ervaren, Wat kan er wel
Ik kijk terug op een vrij spannende tijd waarbij zuiderhuis er niet voor heeft gezorgd voor een vermindering van deze spanning. Eigenlijk vanaf het eerste gesprek nadat we de koopovereenkomst hebben ondertekend begon het al: - ons werd aangeraden om te wachten tot de adviseur die ons hielp terug was van vakantie. Nadat hij terug was was het eerste wat hij zei dat de periode voor het regelen van de financiën aan de korte kant was. - vervolgens werd tijdens hetzelfde gesprek gezegd dat de prijs van het advies omhoog was gegaan. Dit in combinatie met het vertellen dat we korte tijd hebben heeft mij een druk laten voelen om toch maar akkoord te gaan. - De geldverstrekker eiste dat het hypotheekbedrag verhoogd werd, ookal zijn wij geadviseerd dat het hyoptheekbedrag meer dan voldoende is. Wij zijn er van bewust dat een advies nooit garantie biedt, maar het geld wat we bij moesten leggen om de hypotheek rond te krijgen was wel aan de hoge kant.
Qua hypotheek prima. Qua verzekeringen absoluut niet tevreden
Erg prettig, duidelijk, en goed bereikbaar, altijd duudelijk en snel antwoord
Professionele en deskundige begeleiding bij de aanvraag van een extra hypotheek t.b.v. renovatie en verduurzaming van onze woning.
Erg vriendelijk, geduldig en behulpzaam.
Correct…afspraken worden nagekomen, er wordt geluisterd, niet te flauw om even iets extra’s te doen… De adviseur zorgde voor een zakelijk, tevens menselijk gesprek.. goede samenwerking binnen het bedrijf.
Goed
Zeer goede ervaring en erg behulpzaam.
Zeer positief.
Uitstekend
Mijn algemene ervaring is positief. Het persoonlijke contact op kantoor is een pre. Ze nemen ruim de tijd om alles goed uit te leggen zodat de juiste beslissing genomen kan worden.
Vriendelijk, behulpzaam, snelle service, snel reactie
zeer prettig
goed
Kundig, prettig contact.
Zeer vakkunding advies en meedenken met de klant. Alsmede snelle reactie.
Goede service
Echt een prima ervaring. Heel erg meedenkend en fijn om mee samen te werken
Goed en professioneel advies, snelle reactie
Heel vertrouwd en zeer professioneel!
Super geïnteresseerd Zeer deskundig Doet alles om zaken voor elkaar te krijgen
Heel goed, nog het oude vertrouwde Triepels gevoel.
Goed Af en toe zelf moeten bellen omdat ik niks hoorde maar verder oke
perfect !
Zeer goed prettig snel en verstand van zaken
Vriendelijke en snelle hulp
altijd aardig en behulpzaam !
Snel afgehandeld en goed geholpen.
Adequate afhandeling.
Klantgericht en zeer behulpzaam.
Zeer tevreden
Prima Service, correcte schadeafhandeling
Je wordt snel en goed geholpen.
Mijn ervaring is goed.
Zeer tevreden.
Zuiderhuis beantwoord vragen, denkt mee , komt afspraken na en zorgt voor een spoedige behandeling van de schademelding. Erg tevreden met de ondersteuning.
Zeer goed
Vriendelijke medewerkers
Wij zijn erg tevreden over de afhandeling.
Over het algemeen goed gegaan. Alleen de afhandeling van het laatste gedeelte t.w. herstel van de vloer in de hal zijn we erg ontevreden over. Omdat we op 18 mei een nieuwe offerte van de Tapijtkoning naar de expert en de verzekering hebben gestuurd en pas op 2 of 3 juni werd daar op gereageerd door de expert en op 7 juni kregen we pas bericht dat de verzekering dat men het niet wilden vergoeden. Maar omdat dat zo lang heeft geduurd kon de bestelde vloerbedekking niet meer geannuleerd worden. De oorzaken waarom we duurdere vloerbedekking uit moesten zoeken werd door de verzekering niet geaccepteerd. Het heeft ons dus €530,00 gekost en dat voor de vochtschade waar we zelf niet de oorzaak van zijn. We waren het en we zijn er helemaal niet tevreden over deze afhandeling. We gaan ons derhalve oriënteren om met alle verzekeringen over te stappen.
Persoonlijke en toch duidelijk zakelijke hulp. Men luistert en is erg vriendelijk.
Het duurde veel te lang.
Goede en snelle afhandeling van de schade.
Professioneel, proactief, meedenkend, goede uitleg.
Goede advisering en behulpzaam bij de melding van de ontstane schade .
Goede ervaring met Zuiderhuis.
Altijd correcte afhandeling van de aangegeven schade. Betrokkenheid bij de cliënt zijn of haar situatie.
Fijn open gesprek over financiële zaken en het scheppen van overzicht.
Goed
Heel plezierig en vakkundig
Goed
Ben duidelijk en vriendelijk te woord gestaan.
Goed, deskundig, duidelijke uitleg, je kunt een keer navragen. Alleen sommige hoofdstukken in advies moeilijk te begrijpen.
Goed
Prima en correct afgehandeld
Er wordt steeds meer op afstand gewerkt, dwz geen vaste aanspreekpunt en meer. Iedereen moet van alles iets weten en dat gaat niet altijd goed. De mens/klant staat niet meer centraal.
Goed advies, duidelijk en toegankelijk. Snelle communicatie en goed bereikbaar.
Onze ervaring met zuiderhuis is goed.
Mijn ervaring is heel goed. Je wordt persoonlijk geadviseerd en geholpen.
Bijna alles prima, het zou fijn zijn als mijn naam juist zou worden vermeld in de laatste correspondentie, Jongeling i.p.v chel.
Positieve ervaring. Vriendelijke benadering. Duidelijke informatie.
We zijn al jaren met onze verzekeringen bij het Zuiderhuis. Vertrouwd, en goed advies,
Ervaringen zijn goed.
Altijd heel fijn contact met de adviseur, legt ook alles heel duidelijk uit zodat je weet waar je aan toe bent
Duidelijk en geen vraag is te veel. Ze hebben super goed hun werk gedaan. Heel tevreden!
Goed, snel en correct!
Een professionele adviseur die weet wat hij doet, daarbij ook nog heel prettig in de omgang en super correct
Zeer prettig contact, denken goed mee, regelen alles prima
Dit wil ik niet.
Altijd goed geholpen tevreden
Goed heb ik al zolang
Professionele en duidelijke informatie bij vragen. Vriendelijke medewerkers. Geen wachttijden aan de telefoon en geen keuzemenu.
Zeer goed
Zo goed weet niet beter
Passend advies, vlot in handelen. Correct
ik ben niet echt tevreden over de dienstverlening, veel gedoe en tijdverlies hebben gemaakt dat ik nu meer geld kwijt ben dan als mijn hypotheek vorig jaar op een goede passende manier was afgesloten. Er zijn 3 adviseurs betrokken geweest, gelukkig was de 3de adviseur erg competent en snel om e.a. af te handelen. Voor de volledigheid wil ik zeker vermelden dat Danny Deneer de constante factor was en mij goed geholpen heeft, snel reageren, goede uitleg en geduld.
Zeer goed, er wordt meegedacht aan oplossingen en mogelijkheden zoals verduurzamen
Zeer vertrouwde, vriendelijke en prettige ervaring.
Snelle vriendelijke reactie en afhandeling
betrouwbaar houden zich afspraken
Schade is perfect afgehandeld.
Erg tevreden
Goede service en klantvriendelijk
Laatste tijd minder goed. De functie van "tussenpersoon" lijkt te verwateren aangezien er steeds meer door de klanten alsnog zelf geregeld moet worden
Goed, klantvriendelijk
Zeer tevreden. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en de betreffende vragen over schade en je bijbehorende verzekering worden duidelijk beantwoord. Daarnaast een snelle afhandeling van de geleden schade.
goed
alles prima en snel geregeld dit is het zuiderhuis op zijn top
Moet zelf veel navraag doen. Komt niet van Zuiderhuis.
goede afhandeling en duidelijk , tevreden al jaren bij het Zuiderhuis
Positief, vriendelijk, naar tevredenheid schade afgehandeld
De schade netjes afgehandeld
Zeer goed behulpzaam en vriendellijk
Zeer goed
Een goede dienstverlener die snel en accuraat werkt. Prettig personeel met kennis van zaken.
Goed.
Schade is snel afgehandeld.
Adviseur adviseerde ons niet wat wij wilden,nadat wij hem vertelde hoe wij het wilde hebben, dit was voor ons veel voordeliger, deed hij zijn werk goed.
Ervaren medewerkers die mee controleren of alles goed is. Erg fijn als ze er zelf niet veel van weet
Wij zijn tevreden
Al jaren worden wij als vaste klant (al meer dan ca. 40 jaar) fantastisch geholpen en geadviseerd. Vriendelijk en accuraat en snel.
zeer goede ervaring
Correcte afwerking van zaken.
Goede afhandeling van deze schade, echter weinig pro-actief handelen alszijnde adviseur
Wordt snel geholpen bij vragen of problemen.
Alles wordt netjes door jullie geregeld zoals men mag verwachten van een tussenpersoon.
Goed
Altijd snel en correct contact met Zuiderhuis. Erg gemakkelijk om alle verzekeringszaken op één plaats te hebben ondergebracht
goed
Klantvriendelijk
Ik ben tevreden over de afwikkeling van de ingediende schade .
Goed advies, makkelijk om in contact te komen en vriendelijk
Goed
degelijk en ervaren
Zeer professionele aanpak en duidelijk advies in het afwerken van de schadeclaim.
Heel snel afgehandeld. Goede communicatie met fijne mensen.
staat altijd klaar je wort altijd snel geholpen dat is onze ervaring.
Snel en adequaat
Efficient, betrouwbaar en vriendelijke kontakt met een van de medewerkers.
Vriendelijk, en hulpzaam.
Deskundig advies, denken mee en zeer behulpzaam
Prima, veel kennis en vriendelijke medewerkers
Prima.
de schade werd snel en professsioneel afgehandeld
Top service al meer dan 40 jr klant!
Corect afgehandeld.
Geen problenen,schade goed afgehandeld
positief, ik wordt altijd terug gebeld en krijg altijd antwoord op mijn vragen. Er wordt zelfs pro-actief vooruit gedacht. heel fijn.
Goed, duidelijke communicatie.
De ervaring met zuiderhuis is goed
goed
Ondersteunend, snelle reacties, adviserend en complete service
Zeer goed. Er wordt altijd meteen heel correct actie ondernomen op vragen c.q. meldingen die ik afgeef. Gelukkig komt dit niet al te vaak voor, maar als er iets aan de hand is, wordt dit perfect opgepakt.
Naar kantoor geweest waar de schade is gemeld en het is verder opgelost
Aandacht en begrip voor de situatie na de aanrijding. Meedenken hoe e.e.a. opt te lossen
Luisterend oor en begrip. Snelle afhandeling.
Goed bereikbaar als je ze nodig hebt. Afhandeling altijd correct en snel. Altijd vriendelijk en nemen de tijd voor je als klant. Ben tevreden.
goed. Ik heb de gewenste info snel ontvangen.
directe actie na calamiteit en juiste contactpersoon
heel goede ervaring
Goed
Op zich prima. Wat ik wel jammer vindt is dat je eigenlijk nooit iets hoort van zuiderhuis. Geen advies gesprek of iets dergelijks. We hebben geen verstand van verzekeringen, maar tien we nog bij onze voormalige verzekeraar zaten. Werden we zekers eens per 2 jaar gebeld of we interesse hadden om onze verzekeringen te her bekijken. Of advies voor verandering.
Correcte afhandeling
Wordt heel vriendelijk te woord gestaan. Ze helpen je heel goed bij schade
Vriendelijk vakkundig duidelijk
Tevreden
Snel contact, goede hulp en informatie, vriendelijke medewerkers.
Goed
Zeer tevreden over dienstverlening
Zeer tevreden
Hele goede samenwerking. Duidelijke afspraken. goede controle wat de portefeuille betreft. De schadegevallen heel prettig afgewerkt.
Prima, snel en hulpvaardig
Ik word altijd naar tevredenheid geholpen. Geven goede adviezen.
Snelle en correcte service. Vlotte schade-afhandeling.
alles prima afgehandeld
We worden altijd correct te woord gestaan en geholpen. Bij schadeafhandelingen worden goed op de hoogte gehouden van de voortgang.
correcte uitvoering van de gevraagde taken
Zeer tevreden
altijd goed en snel geholpen
Goed
snelle afhandeling
Zeer snelle en adequate reactie, met weinig communicatie regelen ze een schadeclaim perfect
Wij hebben de pech gehad om in een tijdbestek van enkele jaren maar liefst vier keer een vakantie te moeten annuleren. Los van het gegeven dat de aanleiding telkens alles behalve prettig was, voel je je als verzekerde niet comfortabel onder dergelijke omstandigheden (en dat is nog mild uitgedrukt). Het is dan uitermate prettig dat er niet meer dan de noodzakelijke vragen worden gesteld, er met je mee wordt geleefd en dat de afhandeling van de annulering snel en correct gebeurt. Dank en complimenten hiervoor.
Goed
Mijn ervaring verschild van het een en het ander, maar deze keer ben ik zeer tevreden.
we hebben weinig beroep op jullie hoeven doen ,de keren dat het wel was zijn we tevreden !
Vlug geholpen als nodig is. Duidelijke uitleg betreffende polissen
Zeer goed
Heel goed, zeer vertrouwelijk
Klantvriendelijk, snelle afwikkeling
Positief
Bijzonder adequate en klantvriendelijke behandeling en afhandeling van de schade
Prima service
TEVREDEN
Ontevreden Autoschade: Geen info over hoogte autopremie na 1 schademelding. Toch schade laten herstellen. Toegezegd dat bij premie verhoging de kosten besproken kunnen worden. Of deze teruggeboekt worden is op moment van opdracht nog steeds onbekend Schade aan Rioolputten en -leiding. Geen vergoeding omdat de schade buiten de woning ligt. Geen realistische benadering voor een 45 jarige klant
Behulpzaam en duidelijk.
De schade is goed behandeld. De schadebehandelaar is goed bereikbaar en denkt mee
ik ben tevreden
Prima service
Mijn ervaringen met zuiderhuis zeer zeer positief. Wanneer er problemen waren werd er snel en hulpvaardig op gereageerd.
Heel erg goed geholpen met de schade.
Zeer tevreden
Prettig contact met de medewerkers. Afspraken worden nagekomen. Goede en snelle afhandelingen van claims.
Goed
Ze worden te groot
We zijn snel, zorgvuldig en goed geholpen bij het annuleren van ons weekend in verband met Corona. Het was duidelijk wat wij konden doen en we hadden het geld al snel terug ontvangen.
Wil mijn mening niet gepubliceerd zien.
Alle zaken worden correct en snel afgehandeld
goed
Ik ervaar het niet altijd positief,als er g3zegt wordt dat er tetug gebeld wordt ga je er vanuit dat dat ook gebeurd.
Correct, snel en klantvriendelijk
Zuiderhuis | Landelijk | ||||
Aantal | Score | Aantal | Score | ||
1. | Evaluatie Hypotheekadvies | 10 | 7.8 | 10 | 7.8 |