11/09/2025 20:01
Aveco
Prima, goede persoonlijke behandeling
- Evaluatie schademelding
Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.
Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.
Prima, goede persoonlijke behandeling
Alles prima afgehandeld.
Prima
De afhandeling is keurig verlopen. Alleen het verhogen van het eigen risico vond ik niet prettig.
Op het einde is alles afgehandeld. De route er naar toe is rommelig qua overzichtelijkheid en communicatie.
Prima
Schade is snel en correct afgewerkt
snel en doeltreffend
De schade is voortreffelijk afgehandeld.
Helder, adequaat, ontzorgend
Clearen is helemaal top
Prettige en kundige mensen die ook de tijd nemen om alles uit te leggen, vragen beantwoorden en te adviseren. Schadeafwikkeling verliep soepel en snel.
Erg slecht duurt allemaal veel te lang, communicatie slecht.Maanden bezig voor simpele schade.
Goed bereikbaar, behulpzaam aan de telefoon
Twee keer adequaat gereageerd op schademeldingen
Mijn algemene ervaring is uitstekend. Er word goed geluisterd en naar oplossingen gezocht.
Mijn ervaring is heel positief. Dit ondanks dat ik in mijn onwetendheid niet de procedure gevolgd had die eigenlijk gevolgd had moeten worden. Desondanks is de schade toch snel en naar verwachting afgehandeld .
Prima
Snelle reactie op vragen en informatie. De communicatie is duidelijk en de afhandeling vlot. Precies wat je hoopt en verwacht.
de ervaring is oké.
Niet te vreden. Reparatie camper heeft langer als 1 jaar geduurd, in het verloop van het traject niet op de hoogte gehouden door Aveco en/of schade behandellaar. In Noord Holland veel te weinig keuze in schade herstellers.
De accountmanager is fantastisch. Ze staat echt altijd voor ons klaar. De afhandeling van mijn ruitschade is erg matig. De regels daarvoor zijn schimmig. En recentelijk is de reisverzekering aangesproken en dat verloopt ook niet soepel
Tel contact opgenomen met Aveco na aanleiding schade luifel. Prima geadviseerd door Aveco medewerkers, zijn advies uitgevoerd ( schade bedrijf, foto’s e.d.) Uitvoering was niet snel maar gezien vakantie periode begrijpelijk. Was door mederwerker bij voorbaat ook aangegeven. Prima Communicatie correspondentie liep perfect , duidelijke brieven en snelle uitbetaling schadebedrag. Ik ben zeer tevreden over het gehele verloop. Een verbeter voorstel : Aveco app heeft een paar mankementen 1. Groene kaart is nog steeds de oude van 2024 en dus verlopen wat betreft datum. 2. Rubriek schade was niet up to date schadebedrag was uitgekeerd en app gaf nog aan wachten op stukken verzekerde foto’s, offerte reparatie e.d.
Prima