De meest complete oplossing

voor professioneel tevredenheidsonderzoek

Transparantie

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.

8.5
8

05/11/2025 12:58

Aveco

uiteindelijk is alles netjes opgelost, het was een paar keer nabellen maar alle contacten waren prettig en netjes.

  • Evaluatie schademelding
2

05/11/2025 09:40

Aveco

In eerste instantie toen we op reis waren en er een probleem was, heel positief. Daarna heel negatief. Geen enkele reactie meer op mijn email(s), ook niet op reminders en als ik zelf niet was geen bellen dan weer ik niet of het überhaupt zou zijn opgelost. Je voelt je op dat moment totaal niet gezien als klant en heel machteloos. Erg frustrerend.

  • Evaluatie schademelding
9

04/11/2025 18:49

Aveco

Prima

  • Evaluatie schademelding
10

04/11/2025 17:49

Aveco

Perfect, duidelijk en weet waar je aan toe bent.

  • Evaluatie schademelding
10

04/11/2025 17:49

Claeren

Snel en oprecht met gevoel voor omstandigheden.

  • Evaluatie schadebehandeling
9

04/11/2025 13:47

Vetera

Super netjes. Helaas ben ik anders gewend. Contacten duidelijk en snel. Goed op de hoogte gehouden van de afwikkeling.

  • Evaluatie schademelding
8

02/11/2025 09:58

Aveco

Prima, en er is goed meegedacht

  • Evaluatie schademelding
2

30/10/2025 16:12

Aveco

Achterklepschade PN-625-B Had bij plaatselijke reparateur prijs opgevraagd. Bij reparatie daar zou ik 500 euro eigenrisico hebben ipv 150 bij de reparateur van Aveco. Heb nog behoorlijk zitten te zeuren of het niet bij de plaatselijke reparateur kon met 150 eigen risico maar de behandelaar was onvermurwbaar. Toen maar naar de reparateur van Aveco gegaan. Duurde een paar maanden ( na diverse telefoontjes van mijn kant ), voordat de klep gerepareerd was en daarna direct op vakantie gegaan. Onderweg bleek de achterruitverwarming defect te zijn. Hiervoor moet ik de auto nog weer een dag wegbrengen. Overigens was mijn reparateur goedkoper Conclusie: omdat ik naar de bij Aveco aangesloten reparateur moest, duurde het veel te lang, is het nu nog niet afgerond en ben ik niet erg tevreden. Bovendien was Aveco duurder uit. Dus de klant ontevreden en de verzekeraar heeft meer kosten gehad. Ik licht graag nog eea mondeling toe. Groet Jack van ‘t Ende 06-20364633

  • Evaluatie schademelding
8

28/10/2025 16:52

Aveco

Over het algemeen wel goed.

  • Evaluatie schademelding
8

28/10/2025 08:28

Aveco

Snel en effiecent

  • Evaluatie schademelding
10

27/10/2025 13:33

Claeren

Fijne afwerking onder goede sfeer.

  • Evaluatie schadebehandeling
9

26/10/2025 15:59

Aveco

Wij vinden dat dit prima geregeld

  • Evaluatie schademelding
8

24/10/2025 23:14

Aveco

Is goed verlopen

  • Evaluatie schademelding
10

24/10/2025 00:40

Claeren

De schade werd meteen on behandeling genomen, het contact was prettig en persoonlijk. De afhandeling verliep soepel, kortom meer dan tevreden over het mogelijk maken de schade te herstellen.

  • Evaluatie schadebehandeling
9

23/10/2025 10:46

Aveco

Ongecompliceerd en vlot.

  • Evaluatie schademelding
8

22/10/2025 12:03

Claeren

Duidelijke communicatie en goed overleg hoe de schade op te pakken

  • Evaluatie schadebehandeling
10

22/10/2025 11:41

Aveco

Probleemloos

  • Evaluatie schademelding
10

17/10/2025 10:54

Aveco

Super goed en snel afgehandeld.

  • Evaluatie schademelding
9

16/10/2025 13:42

Van Steensel Assurantiƫn

Goed bereikbaar en vriendelijk aan de telefoon. Zeer deskundig en hulpvaardig.

  • QuickScan
10

16/10/2025 13:05

Claeren

Werd telefonish goed geholpen

  • Evaluatie schadebehandeling
8

16/10/2025 12:31

Claeren

Vriendelijk, duidelijk en snelle afwikkeling.

  • Evaluatie schadebehandeling
10

16/10/2025 09:50

Claeren

Zeer tevreden !

  • Evaluatie schadebehandeling
9

16/10/2025 09:35

Aveco

Keurig geregeld.

  • Evaluatie schademelding
9

15/10/2025 18:34

Van Steensel Assurantiƫn

Van Steensel geeft mij een vertouwelijk overkomen.

  • Evaluatie na schadebehandeling